Przejdź do strony głównej
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści strony
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do ułatwienia dostępności
Deklaracja Dostępności
https://www.bip.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Szukaj:
Szukaj
Szukaj w
w całym serwisie
na obecnej stronie i jej podstronach
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Odnośniki
Pokaż odnośniki
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu
domyślna wielkość czcionki
duża wielkość czcionki
największa wielkość czcionki
wysoki kontrast
zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
zwiększenie interlinii
wymuszenie podkreślenia linków
wyłącz ciemny motyw
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl
www.powiat.lowicz.pl
Ważne strony
Zamknij ważne strony
Ważne strony
Jak załatwić sprawę w urzędzie
Ogłoszenia i komunikaty
Przetargi
Fotokod tej strony
Zamknij fotokod
Fotokod z linkiem do tej strony
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Menu
Ukryj menu
Wyświetl menu
Strona główna
Dane teleadresowe
Powiat Łowicki
Informacje o powiecie
Charakterystyka powiatu
Herb i flaga powiatu
Herb Powiatu Łowickiego
Flaga terytorialna Powiatu Łowickiego
Flaga urzędowa Powiatu Łowickiego
Pieczęć Starosty Łowickiego
Powiat w liczbach
Gminy powiatu
Miasto Łowicz
Gmina Bielawy
Gmina Chąśno
Gmina Domaniewice
Gmina Kiernozia
Gmina Kocierzew Południowy
Gmina Łowicz
Gmina Łyszkowice
Gmina Nieborów
Gmina Zduny
Gospodarka i finanse
Budżet Powiatu
Budżet Powiatu 2023 rok
Uchwała budżetowa na 2023 rok
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
Wykonanie budżetu Powiatu Łowickiego w 2023 roku
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Łowickiego na lata 2023-2026
Budżet Powiatu 2022 rok
Uchwała budżetowa na 2022 rok
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
Wykonanie budżetu Powiatu Łowickiego w 2022 roku
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Łowickiego na lata 2022-2025
Sprawozdania finansowe za 2022 rok
Budżet Powiatu 2021 rok
Uchwała budżetowa na 2021 rok
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
Wykonanie budżetu Powiatu Łowickiego w 2021 roku
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Łowickiego na lata 2021-2024
Sprawozdania finansowe za 2021 rok
Budżet Powiatu 2020 rok
Uchwała budżetowa na 2020 rok
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Łowickiego na lata 2020-2023
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
Wykonanie budżetu Powiatu Łowickiego w 2020 roku
Sprawozdania finansowe za 2020 rok
Budżet Powiatu 2019 rok
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
Uchwała budżetowa na 2019 rok
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Łowickiego na lata 2019-2022.
Wykonanie budżetu Powiatu Łowickiego w 2019 roku
Sprawozdania finansowe za rok 2019
Budżet Powiatu 2018 rok
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
Sprawozdania za 2018 rok
Wieloletnia Prognoza Finansowa Powiatu Łowickiego na lata 2018-2021.
Uchwała budżetowa na 2018 rok
Mienie powiatu
Dług publiczny
Dług publiczny 2023 rok
Dług publiczny 2022 rok
Dług publiczny 2021 rok
Dług publiczny 2020 rok
Dług publiczny 2019 rok
Dług publiczny 2018 rok
Ciężar publiczny
Ciężar publiczny 2023 rok
Ciężar publiczny 2022 rok
Ciężar publiczny 2021 rok
Ciężar publiczny 2020 rok
Ciężar publiczny 2019 rok
Ciężar publiczny 2018 rok
Ulgi, odroczenia, umorzenia, rozłożenie na raty, pomoc publiczna
Statut Powiatu
Służby, inspekcje i straże
Komenda Powiatowej Policji w Łowiczu
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łowiczu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łowiczu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu
Jednostki organizacyjne powiatu
I LO im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu
II LO im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu
ZSP nr 1 im. 10 Pułku Piechoty w Łowiczu
ZSP nr 2 CKZ im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu
ZSP nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu
Nauczyciele
Typ szkół
Statut szkoły
Historia szkoły
Regulamin organizacyjny szkoły
Szukamy pracowników
ZSP nr 4 im. Władysława Grabskiego w Łowiczu
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łowiczu
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łowiczu
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi
Dom Pomocy Społecznej w Borówku
Muzeum w Łowiczu
Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu
Dane teleadresowe
Nabór pracowników
Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Powiatowa Biblioteka Publiczna im. ks. prał. Stefana Wysockiego w Łowiczu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu
Dane teleadresowe
Struktura organizacyjna
Dyrekcja
Zespoły organizacyjne - pracownicy
Zespół do spraw projektów oraz zamówień publicznych
Zespół do spraw świadczeń
Zespół do spraw osób niepełnosprawnych, organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych i informatycznych
Zespół do spraw finansów, kadr i płac
Zespół do spraw rodzinnej pieczy zastępczej
Zespół do spraw pomocy społecznej
Punkt Interwencji Kryzysowej
Ochrona danych osobowych
Programy i plany
Zarządzenia Dyrektora
Zarządzenia Dyrektora PCPR w Łowiczu wydane w 2019 roku
Zarządzenia Dyrektora PCPR w Łowiczu wydane w 2018 roku
Nabory na wolne stanowisko pracy
Nabór na wolne stanowisko pracy - Pracownik socjalny
Nabór na wolne stanowisko pracy - Pracownik socjalny
Umowa cywilnoprawna - terapeuta rodziny
Umowa cywilnoprawna - mediator
Nabór na wolne stanowisko pracy - REFERENT
Nabór na wolne stanowisko pracy - PSYCHOLOG
Nabór na wolne stanowisko pracy - Dyrektor PCPR
Nabór na wolne stanowisko pracy - PSYCHOLOG
Nabór na wolne stanowisko pracy - REFERENT
Nabór na wolne stanowisko pracy - REFERENT
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne 2019
Zapytanie ofertowe - asystent osobisty dla dzieci z niepełnosprawnościami
Rozeznanie rynku - 6 dniowy wyjazd profilaktyczno-edukacyjny
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie korepetycji z języka angielskiego i matematyki
Rozeznanie rynku - lampa bakteriobójcza
Rozeznanie rynku - środki do dezyfekcji
Zapytanie ofertowe - szkolenie wypalenie zawodowe
Zapytanie ofertowe - sprzęt wspomagający i pielęgnacyjny
Rozeznanie rynku - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje
Zapytanie ofertowe - wynajem sali i catering na szkolenie "Więź jako czynnik chroniący rozwój"
Zapytanie ofertowe - wyjazdowe warsztaty integracyjno-szkoleniowe dla 18 osób
Zapytanie o cenę - metalowa szafa aktowa
Zapytanie o cenę - laptop
Zapytanie o cenę - drukarka atramentowa lub laserowa
Zapytanie o cenę - fotel biurowy
Zapytanie o cenę - biurko
Zapytanie ofertowe - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla rodzin zastępczych "Więź jako czynnik chroniący rozwój"
Rozeznanie rynku - dostawa sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego
Zapytanie ofertowe na prowadzenie indywidualnej terapii pedagogicznej w formie zajęc korekcyjno-kompensacyjnych
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie terapii psychologicznej krótkoterminowej
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie terapii integracji sensorycznej
Zapytanie ofertowe na prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej
Organizacja usługi 10 dniowy wyjazd terapeutyczny dla 21 osób -2-2019
Zapytanie ofertowe na wynajem sali i katering
Zapytanie o cenę niszczarka do dokumentów
Zapytanie o cenę laserowe urządzenie wielofunkcyjne
Zapytanie o cenę skaner do dokumentów
Zapytanie o cenę laptop z oprogramowaniem
Zapytanie o cenę komputer stacjonarny z oprogramowaniem
Organizacja usługi: 10 dniowy wyjazd terapeutyczny dla 21 osób-2019
Zapytanie o cenę - tonery do drukarek laserowych i atramentowych
Wyjazd integracyjno-szkoleniowy ogółem dla 31 osób-2019-2
Swiadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
Organizacja usługi-14 dniowy wyjazd socjoterapeutyczny dla 31 osób
Organizacja zimnego bufetu dla 120 osób na Dzień Rodzicielstwa Zastępczego-2019
Rozeznanie rynku-14 dniowy wyjazd socjoterapeutyczny dla 31 osób-2019
Rozeznanie rynku-10 dniowy wyjazd terapeutyczny dla 21 osób-2019
Swiadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej-2019
Udzielanie konsultacji porad i wsparcia pedagogicznego-2019
Zakup monitów LCD do PC-2019
Przeprowadzenie 2 grupowych warsztatów szkoleniowych: trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz trening umiejętności interpersonalnych dla 15 osób
Weekendowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy ogółem dla 16 osób 2019
Programy dla osób niepełnosprawnych
Program „Aktywny Samorząd” ze środków PFRON
Wnioski do Modułu I
Wnioski do Modułu II
Reahabilitacja społeczna osób niepełnosprawnych - dofinsowanie z Funduszu PFRON
Dofinansowanie do likwidacji barier architektonicznych w 2019 roku
Dofinansowanie do likwidacji barier technicznych w 2019 roku
Dofinansowanie do likwidacja barier w komunikowaniu się w 2019 roku
Dofinansowanie do imprez o charakterze sportowym, kulturalnym, rekreacyjnym i turystycznym organizowanych dla osób niepełnosprawnych w 2019 roku
Dofinansowanie do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny w 2019 roku
Dofinansowanie do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny - instytucje w 2019 roku
Dofinansowanie do zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze w 2019 roku
Dofinansowanie uczestnictwa osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych w 2019 roku
Program "Wyrównywanie Różnic Między Regionami"
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Łowickie Centrum Wsparcia Społecznego
Rekrutacja do udziału w programie
Projekt „Rodzina z przyszłością”
Projekt "Umiem więcej"
Piecza zastępcza
Zadania zlecone
Dobry Start
Dodatek wychowawczy - program 500+
Punkt Interwencji Kryzysowej
Udostępnianie informacji publicznej
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sprawozdania z działalności PCPR w Łowiczu
Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2018
Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2017
Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2016
Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2015
Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2014
Sprawozdania z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2013
Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej
Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Łowickiego
Plany, programy, strategie
Strategia Rozwoju Powiatu Łowickiego 2030
Strategia Rozwoju Powiatu Łowickiego 2020
Powiatowy Program zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego w powiecie łowickim na lata 2022-2024
Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Łowickiego na lata 2016 – 2019 z perspektywą na lata 2020 – 2023
Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Łowickiego na lata 2016 – 2019 z perspektywą na lata 2020-2023
Zarząd Powiatu
Kompetencje
Uchwały Zarządu Powiatu
Uchwały ZPŁ z 2023 r.
Uchwały ZPŁ z 2022 r.
Uchwały ZPŁ z 2021 r.
Uchwały ZPŁ z 2020 r.
Uchwały ZPŁ z 2019 r.
Uchwały ZPŁ z 2018 r.
Uchwały ZPŁ z 2017 r.
Uchwały ZPŁ z 2016 r.
Uchwały ZPŁ z 2015 r.
Uchwały ZPŁ z 2014 r.
Uchwały ZPŁ z 2013 r.
Uchwały ZPŁ z 2012 r.
Uchwały ZPŁ z 2011 r.
Uchwały ZPŁ z 2010 r.
Uchwały ZPŁ z 2009 r.
Uchwały ZPŁ z 2008 r.
Uchwały ZPŁ z 2007 r.
Uchwały ZPŁ z 2006 r.
Uchwały ZPŁ z 2005 r.
Uchwały ZPŁ z 2004 r.
Uchwały ZPŁ z 2003 r.
Starosta Łowicki
Kompetencje
Zarządzenia Starosty Łowickiego
Zarządzenia z 2023 r.
Zarządzenia z 2022 r.
Zarządzenia z 2021 r.
Zarządzenia z 2020 r.
Zarządzenia z 2019 r.
Zarządzenia z 2018 r.
Zarządzenia z 2017 r.
Zarządzenia z 2016 r.
Zarządzenia z 2015 r.
Wicestarosta Łowicki
Sekretarz Powiatu Łowickiego
Skarbnik Powiatu Łowickiego
Rada Powiatu
Przewodniczący Rady Powiatu
Skład Rady Powiatu
Rada Powiatu VI kadencji
Rada Powiatu V kadencji
Kompetencje
Komisje Rady Powiatu
Plany pracy komisji
Komisja Budżetu i Finansów
Komisja Edukacji, Kultury, Sportu, Turystyki, Młodzieży i Promocji
Komisja Rewizyjna
Komisja Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Komisja Zdrowia i Opieki Społecznej, Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli
Sesje Rady Powiatu
Sesje RPŁ z 2023 r.
Sesje RPŁ z 2022 r.
Sesje RPŁ z 2021 r.
Sesje RPŁ z 2020 r.
Sesje RPŁ z 2019 r.
Sesje RPŁ z 2018 r.
Sesje RPŁ z 2017 r.
Sesje RPŁ z 2016 r.
Sesje RPŁ z 2015 r.
Sesje RPŁ z 2014 r.
Sesje RPŁ z 2013 r.
Sesje RPŁ z 2012 r.
Sesje RPŁ z 2011 r.
Sesje RPŁ z 2010 r.
Sesje RPŁ z 2009 r.
Sesje RPŁ z 2008 r.
Sesje RPŁ z 2007 r.
Sesje RPŁ z 2006 r.
Sesje RPŁ z 2005 r.
Sesje RPŁ z 2004 r.
Uchwały Rady Powiatu
Uchwały Rady Powiatu z 2023 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2022 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2021 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2020 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2019 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2018 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2017 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2016 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2015 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2014 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2013 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2012 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2011 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2010 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2009 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2008 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2007 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2006 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2005 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2004 r.
Uchwały Rady Powiatu z 2003 r.
Porządki obrad Sesji Rady Powiatu Łowickiego
Porządek sesji w 2023 r.
Porządek sesji w 2022 r.
Porządek sesji w 2021 r.
Porządek sesji w 2020 r.
Transmisje obrad Rady Powiatu
Interpelacje i zapytania
Interpelacje i zapytania w 2023 roku
Interpelacje i zapytania w 2022 roku
Interpelacje i zapytania w 2021 roku
Interpelacje i zapytania w 2020 roku
Interpelacje i zapytania w 2019 roku
Starostwo Powiatowe
Wydziały, Biura, Samodzielne Stanowiska
Wydział Organizacyjny
Wydział Finansowy
Wydział Edukacji, Kontroli i Zarządzania Jednostkami
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
Wydział Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Wydział Komunikacji
Formularze do pobrania
Wydział Budownictwa, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Biuro Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Audytor Wewnętrzny
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała nr 1245/2023 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 14 sierpnia 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 1174/2023 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 26 kwietnia 2023 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 1119/2022 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 30 grudnia 2022 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 1118/2022 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 30 grudnia 2022 r. w sprawie uchylenia Uchwały Nr 1087/2022 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 1087/2022 Zarządu Powiatu Łowickiego w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 741/2021 Zarządu Powiatu Łowickiego w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 339/2019 ZPŁ z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
Uchwała Nr 88/2019 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 34/2019 ZPŁ z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 735/2018 ZPŁ z dnia 18 kwietnia 2018 r. zmieniająca uchwałę Nr 230/2016 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Uchwała Nr 617/2017 ZPŁ z dnia 31 października 2017 r. zmieniająca uchwałę Nr 230/2016 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
Uchwała Nr 488/2017 ZPŁ z dnia 23 maja 2017 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
Uchwała Nr 230/2016 ZPŁ z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry
Rejestr Instytucji Kultury
Rejestr zbiorów danych osobowych Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Rejestr skarg i wniosków
Rejestr skarg i wniosków rozpatrywanych przez Radę Powiatu
Rejestr zarządzeń Starosty
Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
Rejestr uchwał Rady Powiatu
Rejestr uchwał Zarządu Powiatu
Rejestr wniosków składanych na posiedzeniu Zarządu Powiatu
Rejestr interpelacji i wniosków radnych
Rejestr korespondencji przychodzącej
Rejestr korespondencji wychodzącej
Rejestr kart wędkarskich
Rejestr kart łowiectwa podwodnego
Rejestr sprzętu wykorzystywanego do amatorskiego połowu ryb
Rejestr legitymacji dla strażników Społecznej Straży Rybackiej
Rejestr zwierząt których hodowla i posiadanie podlega ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
Rejestr posiadaczy odpadów, których zbieranie lub transport nie wymaga pozwolenia
Rejestr pieczęci urzędowych i pieczątek używanych w Starostwie Powiatowym w Łowiczu.
Centralny rejestr umów
Centralny rejestr porozumień
Rejestr petycji
Rejestr Ośrodków Szkolenia Kierowców
Rejestr Stacji Kontroli Pojazdów
Rejestr wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego
Ewidencje
Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
Ewidencja stowarzyszeń zarejestrowanych w KRS
Ewidencja fundacji
Ewidencja Wystąpień podmiotów prowadzących działalność lobbingową
Ewidencja delegacji służbowych Radnych Powiatu Łowickiego
Ewidencja rzeczy znalezionych przyjętych do depozytu Biura Rzeczy Znalezionych przy Starostwie Powiatowym w Łowiczu
Ewidencja Środków Trwałych
Ewidencja Ksiąg Inwentarzowych
Ewidencja Ilościowa Pozaksięgowa
Ewidencja Instruktorów
Ewidencja diagnostów
Ewidencja przewoźników drogowych
Ewidencja pojazdów
Ewidencja kierowców
Archiwa
Biuro Rzeczy Znalezionych
Kodeks Etyczny Pracowników Starostwa Powiatowego w Łowiczu
COVID-19
Ochrona danych osobowych
Jak załatwić sprawę w urzędzie
Oświata
Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego
Wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych Powiatu Łowickiego
Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendiów dla uczniów
Kierowanie dzieci i młodzieży do kształcenia specjalnego
Ochrona konsumentów
Kultura i sport
Sprawy związane ze stypendiami sportowymi oraz nagrodami za wysokie wyniki we współzawodnictwie sportowym międzynarodowym lub krajowym
Sprawy związane z ogłoszeniem otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kultury, sztuki, ochrony dób
Sprawy związane z Nagrodą „Łowickiej Róży” oraz „Nagrody im Władysława Grabskiego”.
Sprawy związane z ewidencją uczniowskich klubów sportowych oraz ewidencją klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
Budownictwo
Wydawanie pozwoleń na budowę
Wydawanie pozwolenia na rozbiórkę
Zmiana sposobu użytkowania
Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu
Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę lub przenoszenie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu
Zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych
Rejestracja dzienników budowy
Zgłoszenie rozbiórki
Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
Komunikacja i transport
Rejestracja pojazdów
Rejestracja pojazdów (pojazdy zarejestrowane w kraju)
Rejestracja pojazdu używanego zarejestrowanego na terenie Polski
Rejestracja pojazdu zabytkowego
Rejestracja pojazdów (nowe i sprowadzone)
Rejestracja pojazdów (nowe i sprowadzone)
Rejestracja pojazdu używanego sprowadzonego z zagranicy
Rejestracja pojazdu złożonego samodzielnie
Inne czynności (pojazdy powiatowe)
Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu
Zmiana wpisu w dowodzie rejestracyjnym spowodowana zmianą rodzaju pojazdu, liczbą miejsc
Zmiana wpisu w dowodzie rejestracyjnym spowodowana zmianą adresu, nazwiska właściciela
Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpisy dotyczące badania technicznego (od 05.12.2020r. brak obowiązku)
Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, tablicy (tablic) rejestracyjnych
Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym - "HAK", "VAT", "L", "TAXI", "Gaz-LPG" oraz wykreślenie adnotacji
Zawiadomienie o zbyciu (sprzedaży) pojazdu/nabyciu pojazdu
Wyrejestrowanie pojazdu z powodu przekazania do stacji demontażu
Wyrejestrowanie z powodu kradzieży
Wyrejestrowanie pojazdu z powodu wywozu z kraju
Wyrejestrowanie pojazdu z powodu udokumentowanej trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności;
Odbiór dowodów rejestracyjnych
Odbiór dowodu rejestracyjnego
Firmy transportowe - rejestracja
Firmy transportowe - inne czynności
Prawa Jazdy
Profil kandydata na kierowcę (PKK)
Wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK)
Inne sprawy dot. kierowców
Wydanie wtórnika prawa jazdy - zniszczenie, utrata, zmiana danych
Wpis do prawa jazdy potwierdzający dodatkowe kwalifikacje (kierowca zawodowy)
Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą na krajowe prawo jazdy (wymiana powrotna)
Wymiana zagranicznego prawa jazdy określonego w konwencji
Wydanie międzynarodowego prawa jazdy
Wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
Przywrócenie cofniętego prawa jazdy
Zwrot zatrzymanego prawa jazdy
Transport drogowy, OSK
Udzielenie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego
Wydanie zaświadczenia na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne
Stacje kontroli pojazdów
Ośrodki szkolenia kierowców
Wydawanie uprawnień do przeprowadzania badań technicznych pojazdów
Wpis do ewidencji instruktorów i wykładowców
Wpis do ewidencji instruktorów nauki jazdy
Wpis do ewidencji wykładowców nauki jazdy
Wymiana legitymacji instruktora lub przedłużenie jej ważności
Wydział Organizacyjny
Prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z ewidencją i przechowywaniem rzeczy znalezionych
Sprawy związane z rejestracją stowarzyszeń zwykłych
Ochrona środowiska
Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu
Przyjmowanie zgłoszeń z instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, z której emisja nie wymaga pozwolenia
Udzielanie pozwolenia zintegrowanego
Udzielanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza.
Wydawanie zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych z instalacji objętej systemem i określających obowiązki prowadzącego instalację w zakresie monitorowania
Wydawanie decyzji wyłączających z produkcji użytki rolne wytworzone z gleb pochodzenia mineralnego i organicznego zaliczanych do klas I, II, III, IIIa, IIIb, oraz użytki rolne klas IV, IVa, IVb, V, VI wytworzonych z gleb pochodzenia organicznego.
Wydawanie decyzji w sprawie rekultywacji gruntów rolnych i leśnych.
Cechowanie pozyskanego drewna w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa i wystawianie dokumentu zatwierdzającego legalność pozyskania drewna.
Wydawanie zaświadczeń o objęciu działki uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust .3 ustawy o lasach.
Wydawanie zezwoleń na posiadanie i hodowanie chartów lub ich mieszańców.
Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie do rejestru zwierząt, o których mowa w art. 61 ust. 1.
Wykreślanie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom handlu nimi na podstawie przepisów prawa międzynarodowego
Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gminy
Udzielanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż, jeśli obszar udokumentowanego złoża nieobjętego własnością górniczą nie przekracza 2 ha, roczne wydobycie nie przekroczy 20 000 m3 a działalność będzie prowadzona metodą odkrywkową bez użycia środków str
Zatwierdzanie projektów oraz dodatków do projektów robót geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji oraz zatwierdzanie dokumentacji geologicznych oraz dodatków do dokumentacji geologicznej złoża kopaliny, hydrogeologicznej i geologiczn
Przyjmowanie zgłoszeń projektów robót geologicznych obejmujących wiercenia w celu wykorzystania ciepła Ziemi oraz wykonywania wkopów i otworów wiertniczych o gł. do 30 m w celu ujęci wody podziemnej na potrzeby poboru do 5m3/dobę
Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w związku z eksploatacja instalacji powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie, 5 tys. ton odpadów innych ni z niebezpieczne rocznie.
Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów.
Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów.
Wydawanie karty wędkarskiej
Wydawanie duplikatu karty wędkarskiej
Wymiana karty wędkarskiej
Wydawanie karty łowiectwa podwodnego.
Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
Wydział Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Geodezja i Kartografia
Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
Wniosek o udzielenie bonifikaty w wysokości 99% od wniesionej jednorazowej opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
Bonifikata od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej lub wykorzystywanej na cele mieszkaniowe
Sprzedaż nieruchomości Skarbu Państwa na rzecz użytkownika wieczystego
Odszkodowania za drogi przejęte na rzecz powiatu na podstawie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami
Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości w trybie art. 124 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami
Udostępnienie nieruchomości w trybie art.124b ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami
Wywłaszczenia nieruchomości
Grunty Skarbu Państwa aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego
Odszkodowanie za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne (gminne i powiatowe) na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
Zwrot wywłaszczonej nieruchomości
Oddanie nieruchomości w trwały zarząd
ustalenie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej
Zwrot działki siedliskowej
Zwrot działki dożywotniego użytkowania
Ochrona zdrowia i pomoc społeczna
Coroczne ustalenie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych funkcjonujących na terenie powiatu
Coroczne sprawozdanie z realizacji programów zdrowotnych na terenie powiatu
Sprawy związane z ogłoszeniem otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Ochrona danych osobowych
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok lub szczątków z obcego państwa
Wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok lub szczątków z obcego państwa
Zgłoszenie nieprawidłowości
Rachunki bankowe
Ogłoszenia i komunikaty
Dotacje na prace przy zabytkach na obszarze Powiatu Łowickiego - II nabór 2023
Dotacje na prace przy zabytkach na obszarze Powiatu Łowickiego - I nabór 2023 - zakończony
Zgłoszenia budowy
Informacja o wydanych decyzjach o pozwoleniu na budowę
Informacje o wszczęciu postępowania w sprawie pozwolenia na budowę dotyczącego realizacji inwestycji celu publicznego z zakresu łączności publicznej
Oświadczenia majątkowe
Rok 2023
Radni RPŁ VI kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2022 r.
Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2022 r.
Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2022 r.
Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2022 r.
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2022 r.
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2022 r.
Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
Rok 2022
Radni RPŁ VI kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2021 r.
Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2021 r.
Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2021 r.
Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2021 r.
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2021 r.
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2021 r.
Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
Rok 2021
Radni RPŁ VI kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2020 r.
Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2020 r.
Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2020 r.
Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2020 r.
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2020 r.
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2020 r.
Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
Rok 2020
Radni RPŁ VI kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2019 r.
Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2019 r.
Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2019 r.
Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2019 r.
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2019 r.
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2019 r.
Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
Rok 2019
Radni RPŁ VI kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
Radni RPŁ VI kadencja – oświadczenia majątkowe złożone w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania
Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r..
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
Rok 2018
Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017r.
Radni RPŁ V kadencja – oświadczenia majątkowe złożone w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania
Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r
Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dwa miesiące przed końcem V kadencji
Organizacje Pozarządowe
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Przetargi
Gospodarka nieruchomościami
Przetargi
2023 rok
2017 rok
2016 rok
2015 rok
2014 rok
2013 rok
2012 rok
2011 rok
2010 rok
2009 rok
Rozstrzygnięcia przetargów
Plan zamówień publicznych
Zamówienia poniżej 130 000 zł netto
Rok 2021
Rok 2022
Rok 2023
Zamówienia powyżej 130 000 zł netto
Rok 2021
Rok 2022
Rok 2023
Nabór na wolne stanowiska pracy
1.Kwestionariusz osobowy kandydata 2. Regulamin naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łowiczu
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Młodszy referent w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor wewnętrzny
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Komunikacji
Publiczny dostęp do informacji o środowisku
Wybory Samorządowe
Wybory samorządowe 2018
Wybory samorządowe 2014
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2006
Raport o stanie powiatu
Dostępność
Deklaracja Dostępności
Koordynator ds. dostępności
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Łowiczu na lata 2020-2021
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Informacje nieudostępnione w BIP
Ponowne wykorzystywanie
Emisja Obligacji
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacje ogólne i zasady udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Lista punktów wraz z harmonogramem
Informacja dotycząca udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą
Informacja dot. nieodpłatnej mediacji
Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa dostępnych dla mieszkańców powiatu łowickiego
Edukacja prawna
Ogłoszenia
Dyżury specjalistyczne- lista
Skargi i Wnioski
Zarządzenie Starosty
Informacje o przyjmowaniu skarg i wniosków
Petycje
Bieżąca informacja o złożonych petycjach
Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim
Rok 2015
Rok 2016
Rok 2017
Rok 2018
Rok 2019
Rok 2020
Rok 2021
Lobbing
Postępowanie z podmiotami wykonującymi działalność lobbingową
Roczna informacja o działaniach lobbingowych (art.18 ust.1)
2015
2016
2017
2018
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Banery
Ukryj banery
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Przejdź do:
www.powiat.lowicz.pl
Ścieżka nawigacyjna
Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
Oświadczenia majątkowe
Rok 2008
Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2008r.
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Treść strony
Bogusz Dorota Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
366.55kB
Bogusz Joanna Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
329.27kB
Cieślak Małgorzata Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
352.59kB
Czekaj Marianna Inspektor w Wydziale GGN
(PDF)
337.26kB
Jóźwiak Piotr Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
353.97kB
Miksa Tadeusz Dyrektor Wydziału AB
(PDF)
337.32kB
Pięta Ola Inspektor w Wydziale GGN
(PDF)
340.97kB
Rak Kazimierz Dyrektor Wydziału OS
(PDF)
352.96kB
Sobieszek Wojciech Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
327.45kB
Szrajbrowski Mirosław Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
386.79kB
Szupiliuk Wiesława Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
351.81kB
Świechowska Joanna Inspektor w Wydziale KM
(PDF)
346.42kB
Nowińska-Świeszkowska Krystyna Dyrektor Wydziału GGN
(PDF)
356.67kB
Wojciechowska Andrzejewska Elżbieta Inspektor w Wydziale GGN
(PDF)
356.36kB
Wojciechowska Krystyna Dyrektor Wydziału KM
(PDF)
359.75kB
Ola Pięta Inspektor w Wydziale GGN - korekta
(PDF)
316.91kB
Krystyna Nowińska Świeszkowska Dyrektor Wydziału GGN korekta
(PDF)
331.75kB
Metryka
Rozwiń
opublikował:
Jolanta Protekta
data publikacji:
2009-06-29 10:53
drukuj całą stronę
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony:
3132
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony:
2010-01-06 14:43:46
Przewiń do początku strony
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.