Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
Rejestr Zarządzeń Starosty Łowickiego w 2019 roku
- Nr 1.2019 (PDF) 391.59kB
- Nr 2.2019 (PDF) 161.19kB
- Nr 3.2019 (PDF) 142.12kB
- Nr 4.2019 (PDF) 1241.77kB
- Nr 5.2019 (PDF) 2881.65kB
- Nr 6.2019 (PDF) 567.58kB
- Nr 7.2019 (PDF) 9457.37kB
- Nr 8.2019 (PDF) 269.61kB
- Nr 9.2019 (PDF) 342.75kB
- Nr 10.2019 (PDF) 1107.21kB
- Nr 11.2019 (PDF) 2500.49kB
- Nr 12.2019 (PDF) 319.34kB
- Nr 13.2019 (PDF) 305.99kB
- Nr 14.2019 (PDF) 133.74kB
- Nr 15.2019 (PDF) 133.01kB
- Nr 16.2019 (PDF) 143.91kB
- Nr 17.2019 (PDF) 270.46kB
- Nr 18.2019 (PDF) 446.27kB
- Nr 19.2019 (PDF) 188.62kB
- Nr 20.2019 (PDF) 198.72kB
- Nr 21.2019 (PDF) 343.55kB
- Nr 22.2019 (PDF) 1302.3kB
- Nr 23.2019 (PDF) 863.47kB
- Nr 24.2019 (PDF) 132.85kB
- Nr 25.2019 (PDF) 160.21kB
- Nr 26.2019 (PDF) 891.35kB
- Nr 27.2019 (PDF) 162.96kB
- Nr 28.2019 (PDF) 2822.56kB
- Nr 29.2019 (PDF) 1688.37kB
- Nr 30.2019 (PDF) 1199.21kB
- Nr 31.2019 (PDF) 1494.28kB
- Nr 32.2019 (PDF) 378.93kB
- Nr 33.2019 (PDF) 141.56kB
- Nr 34.2019 (PDF) 784.74kB
- Nr 35.2019 (PDF) 2316.65kB
- Nr 36.2019 (PDF) 295.81kB
- Nr 37.2019 (PDF) 189.42kB
- Nr 38.2019 (PDF) 136.09kB
- Nr 39.2019 (PDF) 1367.33kB
- Nr 40.2019 (PDF) 2253.65kB
- Nr 41.2019 (PDF) 130.2kB
- Nr 42.2019 (PDF) 147.18kB
- Nr 43.2019 (PDF) 130.57kB
- Nr 44.2019 (PDF) 128.56kB
- Nr 45.2019 (PDF) 293.09kB
- Nr 46.2019 (PDF) 1823.93kB
- Nr 47.2019 (PDF) 177.18kB
- Nr 48.2019 (PDF) 133.84kB
- Nr 49.2019 (PDF) 830.61kB
- Nr 50.2019 (PDF) 144.59kB
- Nr 51.2019 (PDF) 1296.43kB
- Nr 52.2019 (PDF) 210.05kB
- Nr 53.2019 (PDF) 775.77kB
- Nr 54.2019 (PDF) 220.51kB
- Nr 55.2019 (PDF) 199.39kB
- Nr 56.2019 (PDF) 134.3kB
- Nr 57.2019 (PDF) 190.29kB
- Nr 58.2019 (PDF) 376.81kB
- Nr 59.2019 (PDF) 188.42kB
- Nr 60.2019 (PDF) 177.57kB
- Nr 61.2019 (PDF) 1360.59kB
- Nr 62.2019 (PDF) 126.16kB
- Nr 63.2019 (PDF) 136.72kB
- Nr 64.2019 (PDF) 153.37kB
- Nr 65.2019 (PDF) 751.38kB
- Nr 66.2019 (PDF) 1007.88kB
- Nr 67.2019 (PDF) 349.66kB
- Nr 68.2019 (PDF) 346.44kB
- Nr 69.2019 (PDF) 355.96kB
- Nr 70.2019 (PDF) 347.26kB
- Nr 71.2019 (PDF) 297.65kB
- Nr 72.2019 (PDF) 213.77kB
- Nr 73.2019 (PDF) 289.47kB
- Nr 74.2019 (PDF) 1243.71kB
- Nr 75.2019 (PDF) 152.88kB
- Nr 76.2019 (PDF) 109.35kB
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 2230
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-12-05 14:56
Odnośniki
Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Wyszukiwarka
Menu
- Strona główna
-
Powiat Łowicki
-
Informacje o powiecie
- Charakterystyka powiatu
- Herb i flaga powiatu
- Powiat w liczbach
- Gminy powiatu
- Gospodarka i finanse
- Statut Powiatu
- Służby, inspekcje i straże
-
Jednostki organizacyjne powiatu
- I LO im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu
- II LO im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu
- ZSP nr 1 im. 10 Pułku Piechoty w Łowiczu
- ZSP nr 2 CKZ im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu
- ZSP nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu
- ZSP nr 4 im. Władysława Grabskiego w Łowiczu
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łowiczu
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łowiczu
- Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi
- Dom Pomocy Społecznej w Borówku
- Muzeum w Łowiczu
- Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu
- Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
- Powiatowa Biblioteka Publiczna w Łowiczu
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu
- Dane teleadresowe
-
Struktura organizacyjna
- Dyrekcja
-
Zespoły organizacyjne - pracownicy
- Zespół do spraw projektów oraz zamówień publicznych
- Zespół do spraw świadczeń
- Zespół do spraw osób niepełnosprawnych, organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych i informatycznych
- Zespół do spraw finansów, kadr i płac
- Zespół do spraw rodzinnej pieczy zastępczej
- Zespół do spraw pomocy społecznej
- Punkt Interwencji Kryzysowej
- Ochrona danych osobowych
- Programy i plany
- Zarządzenia Dyrektora
-
Nabory na wolne stanowisko pracy
- Nabór na wolne stanowisko pracy - Pracownik socjalny
- Nabór na wolne stanowisko pracy - Pracownik socjalny
- Umowa cywilnoprawna - terapeuta rodziny
- Umowa cywilnoprawna - mediator
- Nabór na wolne stanowisko pracy - REFERENT
- Nabór na wolne stanowisko pracy - PSYCHOLOG
- Nabór na wolne stanowisko pracy - Dyrektor PCPR
- Nabór na wolne stanowisko pracy - PSYCHOLOG
- Nabór na wolne stanowisko pracy - REFERENT
- Nabór na wolne stanowisko pracy - REFERENT
-
Zamówienia publiczne
-
Zamówienia publiczne 2019
- Zapytanie ofertowe - asystent osobisty dla dzieci z niepełnosprawnościami
- Rozeznanie rynku - 6 dniowy wyjazd profilaktyczno-edukacyjny
- Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie korepetycji z języka angielskiego i matematyki
- Rozeznanie rynku - lampa bakteriobójcza
- Rozenanie rynku - środki do dezyfekcji
- Zapytanie ofertowe - szkolenie wypalenie zawodowe
- Zapytanie ofertowe - sprzęt wspomagający i pielęgnacyjny
- Rozeznanie rynku - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje
- Zapytanie ofertowe - wynajem sali i catering na szkolenie "Więź jako czynnik chroniący rozwój"
- Zapytanie ofertowe - wyjazdowe warsztaty integracyjno-szkoleniowe dla 18 osób
- Zapytanie o cenę - metalowa szafa aktowa
- Zapytanie o cenę - laptop
- Zapytanie o cenę - drukarka atramentowa lub laserowa
- Zapytanie o cenę - fotel biurowy
- Zapytanie o cenę - biurko
- Zapytanie ofertowe - zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla rodzin zastępczych "Więź jako czynnik chroniący rozwój"
- Rozeznanie rynku - dostawa sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego
- Zapytanie ofertowe na prowadzenie indywidualnej terapii pedagogicznej w formie zajęc korekcyjno-kompensacyjnych
- Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie terapii psychologicznej krótkoterminowej
- Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie terapii integracji sensorycznej
- Zapytanie ofertowe na prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej
- Organizacja usługi 10 dniowy wyjazd terapeutyczny dla 21 osób -2-2019
- Zapytanie ofertowe na wynajem sali i katering
- Zapytanie o cenę niszczarka do dokumentów
- Zapytanie o cenę laserowe urządzenie wielofunkcyjne
- Zapytanie o cenę skaner do dokumentów
- Zapytanie o cenę laptop z oprogramowaniem
- Zapytanie o cenę komputer stacjonarny z oprogramowaniem
- Organizacja usługi: 10 dniowy wyjazd terapeutyczny dla 21 osób-2019
- Zapytanie o cenę - tonery do drukarek laserowych i atramentowych
- Wyjazd integracyjno-szkoleniowy ogółem dla 31 osób-2019-2
- Swiadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
- Organizacja usługi-14 dniowy wyjazd socjoterapeutyczny dla 31 osób
- Organizacja zimnego bufetu dla 120 osób na Dzień Rodzicielstwa Zastępczego-2019
- Rozeznanie rynku-14 dniowy wyjazd socjoterapeutyczny dla 31 osób-2019
- Rozeznanie rynku-10 dniowy wyjazd terapeutyczny dla 21 osób-2019
- Swiadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej-2019
- Udzielanie konsultacji porad i wsparcia pedagogicznego-2019
- Zakup monitów LCD do PC-2019
- Przeprowadzenie 2 grupowych warsztatów szkoleniowych: trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz trening umiejętności interpersonalnych dla 15 osób
- Weekendowy wyjazd integracyjno-szkoleniowy ogółem dla 16 osób 2019
-
Zamówienia publiczne 2019
-
Programy dla osób niepełnosprawnych
- Program „Aktywny Samorząd” ze środków PFRON
-
Reahabilitacja społeczna osób niepełnosprawnych - dofinsowanie z Funduszu PFRON
- Dofinansowanie do likwidacji barier architektonicznych w 2019 roku
- Dofinansowanie do likwidacji barier technicznych w 2019 roku
- Dofinansowanie do likwidacja barier w komunikowaniu się w 2019 roku
- Dofinansowanie do imprez o charakterze sportowym, kulturalnym, rekreacyjnym i turystycznym organizowanych dla osób niepełnosprawnych w 2019 roku
- Dofinansowanie do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny w 2019 roku
- Dofinansowanie do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny - instytucje w 2019 roku
- Dofinansowanie do zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze w 2019 roku
- Dofinansowanie uczestnictwa osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych w 2019 roku
- Program "Wyrównywanie Różnic Między Regionami"
- Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
- Piecza zastępcza
- Zadania zlecone
- Punkt Interwencji Kryzysowej
- Udostępnianie informacji publicznej
- Elektroniczna skrzynka podawcza
-
Sprawozdania z działalności PCPR w Łowiczu
- Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2018
- Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2017
- Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2016
- Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2015
- Sprawozdanie z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2014
- Sprawozdania z działalności PCPR w Łowiczu za rok 2013
- Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej
- Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu
-
Plany, programy, strategie
- Strategia Rozwoju Powiatu Łowickiego 2020
- Powiatowy Program zapobiegania przestępczości oraz ochrony obywateli i porządku publicznego w powiecie łowickim na lata 2016-2018
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Łowickiego na lata 2016 – 2019 z perspektywą na lata 2020 – 2023
- Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Łowickiego na lata 2016 – 2019 z perspektywą na lata 2020-2023
-
Informacje o powiecie
- Zarząd Powiatu
- Starosta Łowicki
- Wicestarosta Łowicki
- Sekretarz Powiatu Łowickiego
- Skarbnik Powiatu Łowickiego
- Rada Powiatu
-
Starostwo Powiatowe
-
Wydziały, Biura, Samodzielne Stanowiska
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Finansowy
- Wydział Kontroli i Zarządzania Jednostkami
- Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
- Wydział Geodezji i Kartografii
- Wydział Komunikacji
- Wydział Architektoniczno-Budowlany
- Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Biuro Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych
- Biuro Gospodarki Nieruchomościami
-
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Audytor Wewnętrzny
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych
-
Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Łowiczu
- Uchwała Nr 230/2016 ZPŁ z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
- Uchwała Nr 488/2017 ZPŁ z dnia 23 maja 2017 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
- Uchwała Nr 617/2017 ZPŁ z dnia 31 października 2017 r. zmieniająca uchwałę Nr 230/2016 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
- Uchwała Nr 735/2018 ZPŁ z dnia 18 kwietnia 2018 r. zmieniająca uchwałę Nr 230/2016 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
- Uchwała Nr 34/2019 ZPŁ z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
- Uchwała Nr 88/2019 Zarządu Powiatu Łowickiego z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu
-
Rejestry, ewidencje, archiwa
-
Rejestry
- Rejestr Instytucji Kultury
- Rejestr zbiorów danych osobowych Starostwa Powiatowego w Łowiczu
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr skarg i wniosków rozpatrywanych przez Radę Powiatu
- Rejestr zarządzeń Starosty
- Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
- Rejestr uchwał Rady Powiatu
- Rejestr uchwał Zarządu Powiatu
- Rejestr wniosków składanych na posiedzeniu Zarządu Powiatu
- Rejestr interpelacji i wniosków radnych
- Rejestr korespondencji przychodzącej
- Rejestr korespondencji wychodzącej
- Rejestr kart wędkarskich
- Rejestr kart łowiectwa podwodnego
- Rejestr sprzętu wykorzystywanego do amatorskiego połowu ryb
- Rejestr legitymacji dla strażników Społecznej Straży Rybackiej
- Rejestr zwierząt których hodowla i posiadanie podlega ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
- Rejestr posiadaczy odpadów, których zbieranie lub transport nie wymaga pozwolenia
- Rejestr pieczęci urzędowych i pieczątek używanych w Starostwie Powiatowym w Łowiczu.
- Centralny rejestr umów
- Centralny rejestr porozumień
- Rejestr petycji
- Rejestr Ośrodków Szkolenia Kierowców
- Rejestr Stacji Kontroli Pojazdów
-
Ewidencje
- Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
- Ewidencja stowarzyszeń zarejestrowanych w KRS
- Ewidencja fundacji
- Ewidencja Wystąpień podmiotów prowadzących działalność lobbingową
- Ewidencja delegacji służbowych Radnych Powiatu Łowickiego
- Ewidencja rzeczy znalezionych przyjętych do depozytu Biura Rzeczy Znalezionych przy Starostwie Powiatowym w Łowiczu
- Ewidencja Środków Trwałych
- Ewidencja Ksiąg Inwentarzowych
- Ewidencja Ilościowa Pozaksięgowa
- Ewidencja Instruktorów
- Ewidencja diagnostów
- Ewidencja przewoźników drogowych
- Ewidencja pojazdów
- Ewidencja kierowców
- Archiwa
-
Rejestry
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Kodeks Etyczny Pracowników Starostwa Powiatowego w Łowiczu
-
Wydziały, Biura, Samodzielne Stanowiska
- Ochrona danych osobowych
-
Jak załatwić sprawę w urzędzie
- Oświata
- Ochrona konsumentów
-
Kultura i sport
- Sprawy związane ze stypendiami sportowymi oraz nagrodami za wysokie wyniki we współzawodnictwie sportowym międzynarodowym lub krajowym
- Sprawy związane z ogłoszeniem otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kultury, sztuki, ochrony dób
- Sprawy związane z Nagrodą „Łowickiej Róży” oraz „Nagrody im Władysława Grabskiego”.
- Sprawy związane z ewidencją uczniowskich klubów sportowych oraz ewidencją klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
- Budownictwo
-
Komunikacja i transport
-
Rejestracja pojazdów
- Rejestracja pojazdu nowego zakupionego w kraju
- Rejestracja pojazdu nowego zakupionego na terenie Unii Europejskiej
- Rejestracja pojazdu używanego zarejestrowanego na terenie Polski
- Rejestracja pojazdu używanego zakupionego na terenie Unii Europejskiej
- Rejestracja pojazdu zabytkowego
- Rejestracja pojazdu złożonego samodzielnie
- Odbiór dowodu rejestracyjnego
- Zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego
- Zmiana wpisu w dowodzie rejestracyjnym spowodowana zmianą rodzaju pojazdu
- Zmiana wpisu w dowodzie rejestracyjnym spowodowana zmianą adresu
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpisy dotyczące badania technicznego
- Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego
- Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym - "HAK", "VAT", "L", "TAXI", "Gaz-LPG"
- Wydanie wtórnika karty pojazdu/tablic rejestracyjnych w przypadku utraty
- Wydanie wtórnika nalepki kontrolnej
- Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu
- Zawiadomienie o zbyciu (sprzedaży) pojazdu
- Wyrejestrowanie pojazdu z powodu przekazania do stacji demontażu
- Wyrejestrowanie z powodu kradzieży
- Wyrejestrowanie pojazdu z powodu wywozu z kraju
- Wyrejestrowanie pojazdu z powodu udokumentowanej trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności;
-
Prawa Jazdy
- Wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK)
- Wydanie wtórnika prawa jazdy - zniszczenie, utrata, zmiana danych
- Wpis do prawa jazdy potwierdzający dodatkowe kwalifikacje (kierowca zawodowy)
- Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą na krajowe prawo jazdy (wymiana powrotna)
- Wymiana zagranicznego prawa jazdy określonego w konwencji
- Wydanie międzynarodowego prawa jazdy
- Wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- Przywrócenie cofniętego prawa jazdy
- Zwrot zatrzymanego prawa jazdy
- Transport drogowy
- Stacje kontroli pojazdów
- Ośrodki szkolenia kierowców
- Wydawanie uprawnień do przeprowadzania badań technicznych pojazdów
- Wpis do ewidencji instruktorów i wykładowców
-
Rejestracja pojazdów
- Sprawy obywatelskie
-
Ochrona środowiska
- Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu
- Przyjmowanie zgłoszeń z instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, z której emisja nie wymaga pozwolenia
- Udzielanie pozwolenia zintegrowanego
- Udzielanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza.
- Wydawanie zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych z instalacji objętej systemem i określających obowiązki prowadzącego instalację w zakresie monitorowania
- Wydawanie decyzji wyłączających z produkcji użytki rolne wytworzone z gleb pochodzenia mineralnego i organicznego zaliczanych do klas I, II, III, IIIa, IIIb, oraz użytki rolne klas IV, IVa, IVb, V, VI wytworzonych z gleb pochodzenia organicznego.
- Wydawanie decyzji w sprawie rekultywacji gruntów rolnych i leśnych.
- Wydawanie decyzji określających zadania dla właścicieli lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa.
- Cechowanie pozyskanego drewna w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa i wystawianie dokumentu zatwierdzającego legalność pozyskania drewna.
- Wydawanie zaświadczeń o objęciu działki uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust .3 ustawy o lasach.
- Wydawanie zezwoleń na posiadanie i hodowanie chartów lub ich mieszańców.
- Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie do rejestru zwierząt, o których mowa w art. 61 ust. 1.
- Wykreślanie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom handlu nimi na podstawie przepisów prawa międzynarodowego
- Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gminy
- Udzielanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż, jeśli obszar udokumentowanego złoża nieobjętego własnością górniczą nie przekracza 2 ha, roczne wydobycie nie przekroczy 20 000 m3 a działalność będzie prowadzona metodą odkrywkową bez użycia środków str
- Zatwierdzanie projektów oraz dodatków do projektów robót geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji oraz zatwierdzanie dokumentacji geologicznych oraz dodatków do dokumentacji geologicznej złoża kopaliny, hydrogeologicznej i geologiczn
- Przyjmowanie zgłoszeń projektów robót geologicznych obejmujących wiercenia w celu wykorzystania ciepła Ziemi oraz wykonywania wkopów i otworów wiertniczych o gł. do 30 m w celu ujęci wody podziemnej na potrzeby poboru do 5m3/dobę
- Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w związku z eksploatacja instalacji powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie, 5 tys. ton odpadów innych ni z niebezpieczne rocznie.
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów.
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów.
- Wydawanie karty wędkarskiej
- Wydawanie duplikatu karty wędkarskiej
- Wymiana karty wędkarskiej
- Wydawanie karty łowiectwa podwodnego.
- Rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb.
-
Geodezja i Kartografia
- Udostępnianie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych lub kartograficznych
- Przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu prac geodezyjnych lub kartograficznych oraz ich weryfikacja
- Uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub kartograficznych
- Koordynacja sytuowania projektowych sieci uzbrojenia terenu
- Wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- Ochrona zdrowia i pomoc społeczna
- Ochrona danych osobowych
-
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
- Bonifikata od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej lub wykorzystywanej na cele mieszkaniowe
- Sprzedaż nieruchomości Skarbu Państwa na rzecz użytkownika wieczystego
- Odszkodowania za drogi przejęte na rzecz powiatu na podstawie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości w trybie art. 124 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Udostępnienie nieruchomości w trybie art.124b ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Wywłaszczenia nieruchomości
- Grunty Skarbu Państwa aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Odszkodowanie za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne (gminne i powiatowe) na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- Zwrot wywłaszczonej nieruchomości
-
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Rachunki bankowe
- Ogłoszenia i komunikaty
-
Oświadczenia majątkowe
-
Rok 2019
- Radni RPŁ VI kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
- Radni RPŁ VI kadencja – oświadczenia majątkowe złożone w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania
- Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
- Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
- Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
- Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r..
- Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2018 r.
- Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
-
Rok 2018
- Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017r.
- Radni RPŁ V kadencja – oświadczenia majątkowe złożone w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania
- Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r
- Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
- Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
- Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
- Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2017 r.
- Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
- Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dwa miesiące przed końcem V kadencji
-
Rok 2017
- Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
- Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2016r.
- Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2016 r
- Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2016 r.
- Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2016 r.
- Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2016 r.
- Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2016 r.
-
Rok 2016
- Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
- Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2015r.
- Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2015 r
- Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2015r.
- Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2015r.
- Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2015r.
- Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2015r.
-
Rok 2015
- Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
- Radni RPŁ V kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2014r.
- Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2014 r
- Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2014r.
- Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2014r.
- Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2014r.
- Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2014r.
-
Rok 2014
- Radni RPŁ IV kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dwa miesiące przed końcem IV kadencji
- Oświadczenia majątkowe złożone w dniu odwołania ze stanowiska, rozwiązania umowy o pracę i w ciągu 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia.
- Zarząd Powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2013r.
- Radni RPŁ IV kadencji - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2013r.
- Skarbnik Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2013r.
- Dyrektorzy jednostek organizacyjnych powiatu - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2013r.
- Osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych - oświadczenia majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2013r.
- Sekretarz Powiatu Łowickiego - oświadczenie majątkowe złożone według stanu na dzień 31.12.2013r.
- Radni RPŁ V kadencja – oświadczenia majątkowe złożone w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania
-
Rok 2019
- Organizacje Pozarządowe
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Przetargi
-
Nabór na wolne stanowiska pracy
- 1.Kwestionariusz osobowy kandydata 2. Regulamin naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łowiczu
- Ogłoszenie o naborze kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze Zastępcy Dyrektora Wydziału Organizacyjnego
- Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze podinspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Nabór na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektora w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektora w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko Sekretarza Powiatu Łowickiego
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektora w Biurze Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych
- Nabór na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej "Borówek" im. Krystyny Bochenek
- Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ODGiK w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Nabór na stanowisko Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Łowickiego
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ODGiK w Wydziale Geodezji i Kartografii
- Publiczny dostęp do informacji o środowisku
- Wybory Samorządowe
- Raport o stanie powiatu
- Informacje nieudostępnione w BIP
- Ponowne wykorzystywanie
- Emisja Obligacji
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Skargi i Wnioski
- Petycje
- Lobbing
Starostwo Powiatowe w Łowiczu
ul. Stanisławskiego 30
99-400 Łowicz
NIP: 8341547057
REGON: 750147610
Dane kontaktowe
tel: +48 46 8375902
fax: +48 46 8375015
e-mail: starostwo@powiatlowicki.pl
Adres skrytki ePUAP: /2u86g2tsmx/SkrytkaESP
Godziny urzędowania
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8 – 16
środa: 8 - 17
Odnośniki
Chmura tagów
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
Metryka strony BIP
Licznik odwiedzin strony BIP: 7162013
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-12-07 10:33
Stopka strony
Projekt i wykonanie: extranet.pl