Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • dziennikustaw.gov.pl

Przejdź do: www.powiat.lowicz.pl

Treść strony

Zespół do spraw osób niepełnosprawnych, organizacyjnych i administracyjno-gospodarczych

Metryka

  • opublikował: Sławek Urbański (PCPR)
    data publikacji: 2019-05-06 13:04
  • zmodyfikował: Sławek Urbański (PCPR)
    ostatnia modyfikacja: 2019-09-09 14:05

Zadania zespołu do spraw obsługi osób niepełnosprawnych, organizacyjnych, administracyjno-gospodarczych i informatycznych

Do zadań zespołu do spraw obsługi osób niepełnosprawnych, organizacyjnych, administracyjno-gospodarczych i informatycznych należy w szczególności:

  • w zakresie do spraw obsługi osób niepełnosprawnych:

    1. prowadzenie spraw z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w tym:
      1. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w turnusach rehabilitacyjnych,
      2. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych w związku z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych,
      3. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych,
      4. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze przyznawane osobom niepełnosprawnym;
    2. sporządzanie stosownych zestawień, sprawozdań oraz analiz dla potrzeb Centrum, Powiatu, Wojewody łódzkiego;
    3. przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji w zakresie funkcjonowania Warsztatów Terapii Zajęciowej;
    4. kontrola Warsztatów Terapii Zajęciowej w zakresie realizowanych zadań;
    5. współpraca z organizacjami pozarządowymi reprezentującymi interesy osób niepełnosprawnych oraz pracującymi na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych;
    6. opracowanie i realizacja lokalnego programu działania na rzecz osób niepełnosprawnych;
    7. sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań z zakresu rehabilitacji i zatrudniania osób niepełnosprawnych finansowanych ze środków PFRON;
    8. angażowanie środków finansowych z PFRON na realizację zadań;
    9. realizowanie programów celowych PFRON;
    10. opracowywanie i realizacja projektów z zakresu wspierania osób niepełnosprawnych;
    11. programu pilotażowego PFRON „Aktywny Samorząd” oraz nowych programów w ramach realizacji zadań.
  • w zakresie spraw organizacyjnych:

    1. prowadzenie spraw kancelaryjnych Centrum;
    2. prowadzenie rejestru ewidencji pieczątek;
    3. prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
    4. prowadzenie rejestru upoważnień wydawanych przez Dyrektora;
    5. prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Centrum;
    6. prowadzenie zbioru zarządzeń Starosty i Dyrektora;
    7. prowadzenie rejestru wniosków na Zarząd i Rady Powiatu;
    8. prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
    9. prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją Centrum oraz dokumentacji związanej z nadzorem i kontrolami;
    10. organizowanie prawidłowego obiegu pism i dokumentów Centrum, ewidencji i przechowywania dokumentacji.
  • w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych i informatycznych:

    1. prowadzenie gospodarki związanej z bieżącą naprawą i konserwacją sprzętu biurowego;
    2. organizacja zakupów i zaopatrzenie w materiały biurowe komórek organizacyjnych Centrum z przeznaczeniem na ich bieżącą działalność;
    3. prowadzenie i obsługa systemu informatycznego Centrum;
    4. administrowanie stroną internetową PCPR w Łowiczu, Biuletynu Informacji Publicznej oraz elektroniczną skrzynką podawczą e-PUAP Centrum;
    5. prowadzeniem archiwum zakładowego Centrum.

 

Metryka

  • opublikował: Sławek Urbański (PCPR)
    data publikacji: 2019-05-06 15:50
  • zmodyfikował: Sławek Urbański (PCPR)
    ostatnia modyfikacja: 2019-08-22 09:51

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5309
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2019-09-09 14:05:15