Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zespół do spraw osób niepełnosprawnych, organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych

Magdalena Nowak - starszy inspektor
tel. 46/837-03-44 wew. 23, adres e-mail: pfronlowicz@wp.pl, pfronlowicz@o2.pl

Ewelina Radosz - inspektor
tel.46/837-03-44, adres e-mail: ewelina.pcprlowicz@o2.pl

Sławomir Urbański - informatyk
tel. 46/830-01-77, 46/837-03-44 wew. 30, adres e-mail: pcprslawek@o2.pl

Metryka

  • opublikował: Sławek Urbański (PCPR)
    data publikacji: 2019-05-06 13:04
  • zmodyfikował: Sławek Urbański (PCPR)
    ostatnia modyfikacja: 2019-09-09 14:05

Zadania

Do zadań Zespołu do spraw obsługi osób niepełnosprawnych, organizacyjnych, administracyjno-gospodarczych i informatycznych należy w szczególności:

W zakresie do spraw obsługi osób niepełnosprawnych:

  1. prowadzenie spraw z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w tym:
    1. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w turnusach rehabilitacyjnych,
    2. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych w związku z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych,
    3. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych,
    4. prowadzenie postępowań w sprawie dofinansowywania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze przyznawane osobom niepełnosprawnym;
  2. sporządzanie stosownych zestawień, sprawozdań oraz analiz dla potrzeb Centrum, Powiatu, Wojewody łódzkiego;
  3. przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji w zakresie funkcjonowania Warsztatów Terapii Zajęciowej;
  4. kontrola Warsztatów Terapii Zajęciowej w zakresie realizowanych zadań;
  5. współpraca z organizacjami pozarządowymi reprezentującymi interesy osób niepełnosprawnych oraz pracującymi na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych;
  6. opracowanie i realizacja lokalnego programu działania na rzecz osób niepełnosprawnych;
  7.  sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań z zakresu rehabilitacji
    i zatrudniania osób niepełnosprawnych finansowanych ze środków PFRON
    ;
  8. angażowanie środków finansowych z PFRON na realizację zadań;
  9. realizowanie programów celowych PFRON;
  10. opracowywanie i realizacja projektów z zakresu wspierania osób niepełnosprawnych;
  11. programu pilotażowego PFRON „Aktywny Samorząd” oraz nowych programów w ramach realizacji zadań.

W zakresie spraw organizacyjnych:

  1. prowadzenie spraw kancelaryjnych Centrum;
  2. prowadzenie rejestru ewidencji pieczątek;
  3. prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
  4. prowadzenie rejestru upoważnień wydawanych przez Dyrektora;
  5. prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Centrum;
  6. prowadzenie zbioru zarządzeń Starosty i Dyrektora;
  7. prowadzenie rejestru wniosków na Zarząd i Rady Powiatu;
  8. prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
  9. prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją Centrum oraz dokumentacji związanej
    z nadzorem i kontrolami;
  10. organizowanie prawidłowego obiegu pism i dokumentów Centrum, ewidencji i przechowywania dokumentacji.

W zakresie spraw administracyjno – gospodarczych i informatycznych:

  1. prowadzenie gospodarki związanej z bieżącą naprawą i konserwacją sprzętu biurowego;
  2. organizacja zakupów i zaopatrzenie w materiały biurowe komórek organizacyjnych Centrum
    z przeznaczeniem na ich bieżącą działalność;
  3. prowadzenie i obsługa systemu informatycznego Centrum;
  4. administrowanie stroną internetową PCPR w Łowiczu, Biuletynu Informacji Publicznej oraz elektroniczną skrzynką podawczą e-PUAP Centrum;
  5. prowadzeniem archiwum zakładowego Centrum.

 

Metryka

  • opublikował: Sławek Urbański (PCPR)
    data publikacji: 2019-05-06 15:50
  • zmodyfikował: Sławek Urbański (PCPR)
    ostatnia modyfikacja: 2019-08-22 09:51

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 925
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-09-09 14:05

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Ważne strony

Starostwo Powiatowe w Łowiczu

ul. Stanisławskiego 30
99-400 Łowicz

NIP: 8341547057
REGON: 750147610
 

Dane kontaktowe

tel: +48 46 8375902
fax: +48 46 8375015

e-mail: starostwo@powiatlowicki.pl

Adres skrytki ePUAP: /2u86g2tsmx/SkrytkaESP

Godziny urzędowania

poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek:  8 – 16
środa: 8 - 17

Odnośniki

Chmura tagów

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 7170363
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-12-12 16:11

Stopka strony