Wniosek o zwrot nieruchomości (wniosek powinien być złożony przez osoby wywłaszczone lub ich spadkobierców), jeśli wniosek składają spadkobiercy wywłaszczonego – komplet dokumentów wykazujących następstwo prawne po wywłaszczonym w tym postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku, akty poświadczenia dziedziczenia oraz dokumenty wskazujące na zmianę nazwiska), decyzja wywłaszczeniowa lub inny dokument na podstawie którego przeszła własność nieruchomości oraz inne dokumenty dot. wywłaszczenia, pełnomocnictwo – jeżeli wniosek jest wnoszony przez pełnomocnika.
Wniosek o zwrot nieruchomości wraz z załącznikami należy złożyć w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łowiczu (lub przysłać pocztą), organ prowadzący sprawę weryfikuje dokumenty załączone do wniosku oraz zbiera niezbędny materiał dowodowy, organ prowadzący sprawę wydaje decyzję administracyjną w przedmiocie zwrotu nieruchomości oraz w przedmiocie ewentualnego zwrotu zwaloryzowanego odszkodowania bądź też nieruchomości zamiennej.
Brak
W zależności od stopnia skomplikowania sprawy
Wojewoda Łódzki
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami