BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU
- Jak załatwić sprawę w urzędzie »
- Wydział Geodezji, Kartografii i Nieruchomości »
- Zwrot wywłaszczonej nieruchomości »
Wymagane dokumenty:
|
wniosek o zwrot nieruchomości (wniosek powinien być złożony przez osoby wywłaszczone lub ich spadkobierców),
jeśli wniosek składają spadkobiercy wywłaszczonego – komplet dokumentów wykazujących następstwo prawne po wywłaszczonym w tym postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku, akty poświadczenia dziedziczenia oraz dokumenty wskazujące na zmianę nazwiska),
decyzja wywłaszczeniowa lub inny dokument na podstawie którego przeszła własność nieruchomości oraz inne dokumenty dot. wywłaszczenia,
pełnomocnictwo – jeżeli wniosek jest wnoszony przez pełnomocnika.
|
Sposób załatwienia sprawy:
|
wniosek o zwrot nieruchomości wraz z załącznikami należy złożyć w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łowiczu (lub przysłać pocztą),
organ prowadzący sprawę weryfikuje dokumenty załączone do wniosku oraz zbiera niezbędny materiał dowodowy,
organ prowadzący sprawę wydaje decyzję administracyjną w przedmiocie zwrotu nieruchomości oraz w przedmiocie ewentualnego zwrotu zwaloryzowanego odszkodowania bądź też nieruchomości zamiennej.
|
Opłaty:
|
brak
|
Czas załatwienia sprawy:
|
w zależności od stopnia skomplikowania sprawy
|
Tryb odwoławczy:
|
Wojewoda Łódzki
|
Podstawa prawna:
|
ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
|
opublikował: Zbigniew Rybus
data publikacji: 2018-08-28 12:26
opublikował: Karolina Miodek
data publikacji: 2020-03-12 15:06
opublikował: Karolina Miodek
data publikacji: 2020-03-12 15:06
Stronę wygenerowano: 2024-04-26 10:48:36
Strona wygenerowana z systemu bip.net