BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU

  • Jak załatwić sprawę w urzędzie »
  • Wydział Organizacyjny »
  • Prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z ewidencją i przechowywaniem rzeczy znalezionych »
Redaktor: Monika Markus - Wydział Organizacyjny,
tel(046) 837 59 02, (046) 837 54 48, fax wew. 53

Prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z ewidencją i przechowywaniem rzeczy znalezionych:

Osoba odpowiedzialna:

Jarosław Burzykowski – Wydział Organizacyjny
Telefon:         46 811 53 08
e-mail:         jaroslaw.burzykowski@powiatlowicki.pl
pokój nr  109 (I piętro budynku przy ul. Stanisławskiego 30)

Sposób załatwienia sprawy:

  1. Wymagane dokumenty:  Dowód tożsamości znalazcy.
  2. Miejsce składania rzeczy znalezionych: Starostwo Powiatowe w Łowiczu,
    ul. Stanisławskiego 30, Łowicz, w godzinach: poniedziałek - piątek 8.00-16.00.
  3. Opłaty: Nie obowiązują.
  4. Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie.
  5. Dodatkowe informacje:

Zgodnie z Rozdziałem III. art. 12. pkt. 4 ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz.U.2015 poz. 397) „Właściwy starosta może odmówić przyjęcia rzeczy, której szacunkowa wartość nie przekracza 100 złotych, chyba że jest to rzecz o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej.”

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz.U.2015 poz. 397) – obowiązuje od 21 czerwca 2015 roku.
  2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1094 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93).

 

 

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Burzykowski
    data wytworzenia: 2015-06-10
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2003-08-13 10:32
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2022-12-20 12:03
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-11 08:40:58
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net