BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU
- Jak załatwić sprawę w urzędzie »
- Wydział Organizacyjny »
- Prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z ewidencją i przechowywaniem rzeczy znalezionych »
Redaktor: Monika Markus - Wydział Organizacyjny,
tel(046) 837 59 02, (046) 837 54 48, fax wew. 53
Prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z ewidencją i przechowywaniem rzeczy znalezionych:
Osoba odpowiedzialna:
Jarosław Burzykowski – Wydział Organizacyjny
Telefon: 46 811 53 08
e-mail: jaroslaw.burzykowski@powiatlowicki.pl
pokój nr 109 (I piętro budynku przy ul. Stanisławskiego 30)
Sposób załatwienia sprawy:
- Wymagane dokumenty: Dowód tożsamości znalazcy.
- Miejsce składania rzeczy znalezionych: Starostwo Powiatowe w Łowiczu,
ul. Stanisławskiego 30, Łowicz, w godzinach: poniedziałek - piątek 8.00-16.00.
- Opłaty: Nie obowiązują.
- Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie.
- Dodatkowe informacje:
Zgodnie z Rozdziałem III. art. 12. pkt. 4 ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz.U.2015 poz. 397) „Właściwy starosta może odmówić przyjęcia rzeczy, której szacunkowa wartość nie przekracza 100 złotych, chyba że jest to rzecz o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej.”
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz.U.2015 poz. 397) – obowiązuje od 21 czerwca 2015 roku.
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1094 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93).
autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Burzykowski
data wytworzenia: 2015-06-10
opublikował: Administrator Systemu
data publikacji: 2003-08-13 10:32
zmodyfikował: Administrator Systemu
ostatnia modyfikacja: 2022-12-20 12:03
Stronę wygenerowano: 2025-01-26 00:53:03
Strona wygenerowana z systemu bip.net