Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁOWICZU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • dziennikustaw.gov.pl

Przejdź do: www.powiat.lowicz.pl

Treść strony

Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu

 

Osoba odpowiedzialna:
Piotr Miedzianowski - inspektor w Wydziale Ochrony  Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
telefon:  46 811 53 29
e-mail:    piotr.miedzianowski@powiatlowicki.pl
pokój nr 2 (parter)

Sposób załatwienia sprawy:

  1. Wymagane dokumenty:
    Wniosek wraz z analizą, z której wynika, że na podstawie pomiarów  dokonanych przez organ,  pomiarów dokonanych przez wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska lub pomiaru podmiotu obowiązanego do ich przeprowadzenia, poza zakładem, w wyniku jego działalności przekroczone są dopuszczalne poziomy hałasu.
  2. Miejsce składania dokumentów: sekretariat (pokój nr 101, I piętro), ul. Stanisławskiego 30, Łowicz, w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek 8.00-16.00, środa 8.00-17.00
  3. Opłaty: nie obowiązują
  4. Termin załatwienia sprawy:
    W ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
  5. Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
    w Skierniewicach, za pośrednictwem Starosty Łowickiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie
  6. Dodatkowe informacje: brak.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j Dz.U z 2020r.,poz. 1219 z póź.zm)

Formularz do pobrania- brak

Metryka

  • opublikował: Adriana Drzewiecka
    data publikacji: 2015-10-30 09:59
  • zmodyfikował: Adriana Drzewiecka
    ostatnia modyfikacja: 2021-04-08 07:36

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7922
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-04-08 07:36:54