Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu
Osoba odpowiedzialna:
Piotr Miedzianowski - inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
telefon: 46 811 53 29
e-mail: piotr.miedzianowski@powiatlowicki.pl
pokój nr 2 (parter)
Sposób załatwienia sprawy:
- Wymagane dokumenty:
Wniosek wraz z analizą, z której wynika, że na podstawie pomiarów dokonanych przez organ, pomiarów dokonanych przez wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska lub pomiaru podmiotu obowiązanego do ich przeprowadzenia, poza zakładem, w wyniku jego działalności przekroczone są dopuszczalne poziomy hałasu. - Miejsce składania dokumentów: sekretariat (pokój nr 21, parter), ul. Stanisławskiego 30, Łowicz, w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek 8.00-16.00, środa 8.00-17.00
- Opłaty: nie obowiązują
- Termin załatwienia sprawy:
W ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. - Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Skierniewicach, za pośrednictwem Starosty Łowickiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie - Dodatkowe informacje: brak.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j Dz.U z 2020r.,poz. 1219 z póź.zm)
Formularz do pobrania- brak
Metryka
- opublikował: Adriana Drzewieckadata publikacji: 2015-10-30 09:59
- zmodyfikował: Adriana Drzewieckaostatnia modyfikacja: 2024-04-02 14:16